środa, 17 kwietnia 2013

Próbki, próbeczki

Hej!
Doszły do mnie kolejne próbki i już spieszę je Wam pokazać :)

Pierwszą przesyłką jaką dostałam w tym tygodniu są startery:
- Play- list szedł tydzień, otrzymałam kartkę informacyjną oraz starter z kartą sim w dwóch formatach, zwykłą i micro. Od innych darmowych starterów wyróżnia go to, że są na nim środki do wykorzystania.




TUTAJ możecie zamówić swój starter.


- Heyah- poza ulotkami dostałam starter (zwykły i micro) w bardzo fajnym "portfeliku", który można wykorzystać potem np do przechowywania kart bankomatowych czy dokumentów.



TUTAJ są do zamówienia startery.


- Lycamobile - wysyłają pakiet ulotek, aktualny cennik i starter z książeczką, w której wyjaśnione jest wszystko bardzo dokładnie.



Jeśli dzwonicie często za granicę, to TU taki starter możecie sobie zamówić.


Poza starterami otrzymałam próbki Colagen+ od firmy Medacol. Niestety, na razie wstrzymano wysyłkę darmowych próbek.



Mój piesek dostał próbkę (50g) od firmy Royal Canin. Jeśli chcecie karmę dla Waszych psów lub kotów, wejdźcie na stronę producenta, zarejestrujcie się, wypełnijcie profil zwierzaka, a system sam wybierze najodpowiedniejszą dla niego karmę. Potem pozostaje już tylko bezpłatnie ją zamówić :)




Od EverydayMe dostałam płyn do naczyń i balsam po goleniu dla chłopaka. Czekałam niecałe dwa tygodnie, a jak te próbki zamówić pisałam w pierwszej notce.




Dostałam też fajnie zapakowane próbki od Johnson's Baby. W przesyłce były ulotki informacyjne, płyn do mycia ciała i włosów, krem pielęgnacyjny, ochronny krem przeciw odparzeniom i mleczko pielęgnujące. Ilość kosmetyków wybieramy sobie sami, ja wybrałam wszystkie.



TUTAJ są do zamówienia próbki.


A tak wygląda maszynka, którą Wilkinson rozdaje w Rossmanie (klik). Swoją odebrałam już wczoraj :)



Jak będziecie w Rossmanie weźcie bezpłatną gazetkę Skarb- w niej próbka balsamu Nivea.


To już wszystko na dziś, wkrótce kolejne próbki i recenzja.
Cześć! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz