niedziela, 14 kwietnia 2013

Yves Rocher, Sudocrem, Brita

Hej!
Zaczęły przychodzić do mnie paczuszki, także czas na notkę. :)

Pierwszą rzeczą jaką otrzymałam są próbki z Yves Rocher. Zamówiłam je w zeszły piątek, a przyszły we wtorek, czyli czekałam naprawdę króciutko. Otrzymałam 12 próbek (na zdjęciu 11, gdyż jedną już zużyłam): 8 zapachów, 3 kremy i jeden fluid.



Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się aż tylu próbek, ale jestem mile zaskoczona.
Aby otrzymać takie próbki należy napisać maila pod TEN adres z prośbą o próbki. Ja napisałam jakie produkty interesują mnie najbardziej i właśnie te otrzymałam :) Dodatkowo został mi założony bezpłatnie numer klienta.


Na kolejną przesyłkę czekałam równy tydzień (łącznie z weekendem), a jest to próbka kremu Sudocrem. Próbka jest dość wydajna, bo to aż 10g w fajnym, praktycznym pudełeczku.



O samym kremie nie trzeba się   rozpisywać, chyba każdy go zna, ale jeśli nie to serdecznie polecam. :)
Aby go dostać również trzeba wysłać maila pod TEN adres.


Ostatnią przesyłką, którą dostałam w tym tygodniu był tester twardości wody od firmy Brita. Tester, co mnie zdziwiło, przyszedł do mnie priorytetem i czekałam na niego równe 3 dni.



Warto wiedzieć co leci w kranie, więc jeśli chcecie taki tester otrzymać wypełnijcie formularz na TEJ stronie. :)


To już wszystkie przesyłki, niecierpliwie czekam na następne.
Jeśli macie Facebooka i chcecie dostawać nagrody za klikanie 'lubię to', komentowanie itp to zapraszam pod TEN link. Aplikacja jest sprawdzona, naprawdę przysyłają prezenty. Moim zdaniem fajna sprawa :)

Poza tym, biorę udział w rozdaniu u Black Smokey. Zapraszam do czytania jej bloga. :)
To już wszystko, dziękuję za odwiedzanie, komentowanie i zapraszam ponownie po kolejne testy, recenzje i próbki.
Na razie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz